fredag 29. februar 2008

Russ! Kom, snusk. Entourage og Indie-promo

Kommer rett fra årets russerevy, Russkomsnusk. Skal ikke si så mye, men det hendte jo jeg trakk på smilebåndet, for å si det sånn. Fikk mange tips og idéer til det er vår tur. Har skrevet dem alle ned på et hemmelig sted, så det er bare å ta dem frem til neste år.

Er heldigvis så godt som frisk, men det er digg at jeg har fri i morgen. Håper Eirin inviterer meg over eller noe, vi har mer Entourage og se på. Jeg hadde jo bare sett Vendettaversjonen, men det er faktisk ganske likt! Digger Johnny Drama ("did you put soy milk in this?" "You're lactose intolerant, don't deny it!")

Også tenkte jeg at jeg skulle være litt snill mot min old-time internettvenn Anthony og linke til bandet hans www.myspace.com/theguiliesmusic. De er ikke så verst, sjekk dem ut. Er ganske Libertinesinspirerte tror jeg, men med en dert av Dyonisos, for de som er så heldige å digge det bandet. Både kvinnelig og mannlig vokal.

1 kommentar:

Hanna sa...

Amalie, her har jeg ikke vært før. Har du lagt opp?