torsdag 14. februar 2008

Uti vår hage, høy flaskeføring og Knut

Ah, hva skal man skrive i dag? Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at jeg må skrive et innlegg hver dag. Et, men aldri mer (derfor har jeg en hemmelig reserveblogg, men den får dere ikke se:P).

Halv elleve begynner uti vår hage 2, og det blir stas. Jeg synes ikke denne sesongen er på langt nær så bra som den første, men det hender jo jeg skratter av denne og. En gang gikk den Sejer-serien i reprise, og i den ene episoden var de på en ungdomsfest. På festen var alle tegnene! Høy flaskeføring, piza på bordet med påfølgende jubling, riders of the storm, og jenter som ble knadd på puppene og likte det. Neste gang jeg så norsk-film episoden gikk det selvføglelig opp for meg at festscenen er hentet fra den samme Sejer-episoden. Ah, alt for høy bruk av ordet episode, over til noe annet.

Høy flaskeføring er litt morsomt. Dersom man drikker øl på denne måten når flaska er full bruser det over, men hvis man skal på ut det siste bunnslammet er dette eneste løsning. Denne konklusjonen er et resultat av grundig forskning. For det meste foretatt hos Johannes.

I dag glemte Knut lua og skjerfet sitt på Lomma. Vi måtte ta det med oss, og på vei til klasserommet møtte vi Christian. Han ble stativ for Knuts filler, og var dermed utkledd som Knut.

Ingen kommentarer: