tirsdag 19. februar 2008

Oslol, Kaizers og Pansy

Jess. I dag har jeg jobba, og vært i Oslo for å ta avstøpninger av øret mitt. Jeg får fancy-pansy* ørepropper av Henny og Marius som bursdagspresang, nemlig. Jeg kan kjøpe små monitorer til dem når jeg får spenn, så blir det in-ear!

Var dødssliten da. Jeg og mamma var innom ikea på vei hjem, og jeg rusla rundt som en halvvåt svamp uten viljestyrke eller hjerne. Huff. Har skaffa meg Kaizers Orchestras Maskineri da. Første lytt høres sinnsykt bra ut. Jeg var litt skeptisk, siden jeg hadde hørt at de hadde lagt om stilen litt, og selvom jeg er enig er det på en måte fremdeles gode gamle kaizers. Både Geir og Janove er jo kjempegode melodister, hvis man kan kalle det det. De svikter ikke her heller. Gleder meg som en unge til 8. mars!!!!!!! (Noe som tydeligvis lar seg vise i min misbruk av uttropstegn)

Har fått ordna to bilder fra fotoshooten i går, men får ikke lagt dem ut på deviant på grunn av no tekniske problemer.

Apropos pansy:

Ingen kommentarer: