lørdag 16. februar 2008

*Host*


Ok, jeg måtte selvfølgelig tygge ordene fra forrige innlegg sammen med frokosten min i dag morges. Selvfølgelig klarer jeg ikke å skrive et innlegg hver dag hvis jeg sier at jeg skal gjøre det, det sier seg selv. Det var dessverre ikke bare det som ble feil. Uti vår hage ble kansellert til fordel for VM i skiskyting. Sukk.


I går ble jeg med en del folk på kino og så Mannen som elsket Yngve. Det var en kul film. Jeg vet ikke om jeg vil si at jeg syns den var bra som i bra, men den var i alle fall verdt penga! Jeg vil anbefale den til alle og en hver, men advare om litt shounen ai, eller guttekjærlighet om du vil. Filmen var noe av det minst amerikanske jeg har sett, men jeg vet ikke om jeg ville regnet det blant det mest norske heller. Jeg som er tilknyttet det lokale raddismiljøet fikk nok litt ekstra utbytte av humoren i sitater som "Skal du ha hasj eller leve uten verdighet?". Her er det ikke mange internettforkortelser som passer bedre enn lol.


I dag skal jeg til Renate, og det blir kos :)


Har fått jobb på mandag hvertfall, så da blir det litt ekstra penger i kassa neste lørdag. Det er ganske kjekt å ha når man skal kjøpe festivalbilletter, det fikk jeg erfare nå sist lønning. Heldigvis har jeg en kjempesnill pappa som ville støtte min festivaltur og bidro med litt spenn, hvis ikke hadde det ikke blitt noe drikke på meg i kveld, for å si det sånn, neida.


Jeg burde vel egentlig slutte å være så muntlig på internett, fordi folk ahr en tendens til å ta meg for seriøst. Til og med i virkeligheten sliter jeg med misforståtte sarkasmer. Kanskje jeg rett burde kutte ned på dem? Men så er det ikke akkurat noe som er så lett å styre heller. Kommer man på en dårlig vits må man jo fortelle den, ikke sant?











"Preben er født med sølvskje i munnen, mens Ove måtte ta til takke med en tregaffel i nesa. "
© Absurdgalleriet

Ingen kommentarer: