mandag 18. februar 2008

Fotodag, ferie og festivaloppdateringer

Hadde fotodag med Theodor i dag, det var kos. Vi dro til Møllebyen og tok masse fete bilder. Jeg hadde på meg Eleanor Rigby antrekket mitt, minus perlekjede, og setningen "Og ut kom Ellinor" ble skapt. Etterpå skulle Theodor ta bilder av Death by Unga Bunga, og jeg ble med for å hilse på gutta. På Kråkereiret ga jeg hatten min til Håkon. Han var jo på leting etter en, og jeg hadde en til overs, så det passa veldig bra.

På vei hjem stakk jeg innom Kåntra, der de drev med no rydding (som alltid). Det var veldig kos, for jeg møtte Aurora, og hun har jeg ikke sett på lenge. La plutselig merke til at jeg bruker uttrykket "det var kos", i litt for stor grad. To ganger per blogginnlegg er ikke bra. Skal kanskje til Johannes etterpå dersom jeg blir ferdig med diverse husarbeid (hvorfor sitter jeg her i stedet?).

Det er så fint med ferie, for jeg føler at man får mye mer ut av dagen. Etter skolen pleier jeg å være så sliten at jeg orker maks 1 aktivitet etterpå. Jeg har vært på jobb i dag, men er allikevel ikke utslitt. Bra. Skal jobbe i morgen også, så jeg krysser fingrene for en fet lønnsslipp i mars. Må jo kjøpe billett til Reading før det er for sent. Interpol og The Young Knives kommer til Quarten, i følge Eirin. Roskilde holder virkelig tilbake med bandannonseringene sine. Jeg sendte følgende bandønsker:

Danske band:
Aqua (drar på gjenforeningstur i år)
Gasolin' (er jævlig rå)
Saybia (gikk tom for danske band jeg visste om)

Skandinaviske band:
Kent (Vil se live)
Doktor Kosmos (Vil veeeeeeldig gjerne se live, men er ikke aktive, tror jeg)
Kaizers Orchestra (Jaja, kan ikke ses for mange ganger)

Internasjonale band:
The Strokes (Jaaaaa! De kan jo gjenforenes for anledningen?)
Panic at the disco (Må innrømme at det er litt fordi Ryan Ross er heit)
Franz Ferdinand (Bra band)

Ingen kommentarer: