søndag 17. februar 2008

HSM, HSM og et fyllepostulat.

Ahh, lørdagen gikk absolutt ikke upåaktet hen. Det viste seg at Renates sammenkomst var en overraskelsesfest for meg! Jeg hadde litt mistanke til at flere enn bandet skulle komme, men at det skulle bli så mange hadde jeg ingen forestillinger om. Hele greia var en High School Musical temafest, og det var kjempegøy! Jeg fikk tilogmed HSM-presanger, og en stor plakat som alle hadde skrevet hilsen på.*

For min del tok det veldig av, og dagen derpå formulerte jeg Amalies Første og Andre Fyllepostulat:

1. Ikke drikk 4 forskjellige alkoholholdige drikker (f.eks øl, kalinka, piña colada og tyrkershot) på en gang
2. Ikke drikk på tom mage

Creds til Håkon for heftig navneforslag.

*Angående High School Musical
Jeg tror mange feiltolket min fascinasjon for HSM-filmene. Sannheten er at jeg har sansen for high school-filmer (type mean girls, freaky friday, she's the man) og musikaler (type grease, hair, west side story). Tanken om en high school-film som samtidig var en musikal gjorde meg derfor nærmest yr, og forventningen var stor da jeg benket meg foran tv-skjermen. Dessverre skuffet filmen stort. Med unntak av vedlagte klipp uteble de fantastiske musikalnumrene. Da film nummer 2 kom ble jeg heldigvis positivt overrasket. Her var det mye mer fart på sakene. Så nå er det bare å vente på den tredje i rekka :) God fornøyelse.

Ingen kommentarer: