torsdag 21. februar 2008

Mer Kaizers og poppa playlist

Yes, yes. Jeg gleder meg til februar er over. Mest fordi da kan jeg endelig begynne å bruke penger igjen, litt uti februar, vel og merke. Utover de griske forhåpningene gleder jeg meg selvfølgelig til Kaizerskonserten. Har hørt mer på skiva, og finni ut at jeg liker de seks første sangene veldig godt, men er skeptisk til resta. Skal høre mer. Målet er å digge dem før 8. mars, hehe.

Låta maskineri inspirerte meg til å lage en party-mikstape med den typen musikk. Har selvfølgelig ikke så veeeeldig mye som kan settes i samme bås, men jeg fikk hvertfall samlet sammen noen låter som jeg syntes passa i samme playlist. Blant dem var Peps Perssons Gud som blinka fader vår og Gogol Bordellos Alcohol. Jeg har valgt å kalle skiva "Tyggispop", fordi det er gøy.

Akkurat nå har jeg Toxic Blod på hjernen. Digger den delen med "Det står en hannhund på kjøkken..." <3

Ingen kommentarer: