fredag 22. februar 2008

Idéer, svenskfilm och High School Girls

Mens jeg sykla med posten i dag fikk jeg en del idéer til en Svenskpratningsföreningen-film, eller egentlig filmserie. Man måtte laga en egen You[Tube]-kanal, med "dokumentarer" om foreningen og våre foretak. Jeg tenkte at det må være litt intervjuform, med en norsk person som spør oss om vi skulle ønske vi var svenske og sånn. Vi kunne også gått ut på gata og pusha "vill du joina vår klan?"-buttons. En av oss må selvfølgelig også holde iskrem opp til øynene og si "titta, jag har glasögon!" (holder inne et fnis)

Etter at jeg så den nyeste Narutoepisoden i går fikk jeg plutselig atter smaken på anime, og kom til å huske på at jeg har tilgang til en super dump. Bestemte meg derfor for å se ferdig High School Girls, som jo er basert på min favorittmanga. Animen er dog ganske annerledes. Jeg har det for meg at det er en jente som har laga mangaen, og en mann som har laga animen, for å si det sånn... Maken til truse-showtime har jeg ikke vært borti før, tror jeg, ikke engang på Green Green. Den er litt kul likevel, da. Men jeg gleder meg til bok 9 kommer ut i mars :3

Ingen kommentarer: