onsdag 26. november 2008

Kurt, Prosjektuke og Brighton?

Jeg blir bare mer og mer gira på of Montreal! I tillegg til de nevnte referansene hører jeg nå The Rapture, The Beatles, Queen, Pulp (både old school og 1992-96), Hot Chip og faktisk litt Fleet Foxes. Ønsker meg så sinnsykt denne plata, men må nok vente til desemberlønna, eventuelt til etter jul tilfelle jeg får den :3 De skal på europaturné sammen med Casiokids i januar da, og jeg er sykt frista. De skal ha en gig i Brighton i en helg, og det frister spesielt fordi Renate og jeg fikk en del venner der under Readingfestivalen, som har sagt at de kan skaffe oss spillejobb der og at vi kan bo der.

Så Kurt blir grusom sammen med Hanna og Renate i går. Den var ganske morsom, men slo absolutt ikke boka. Det meste som var bra med filmen var på en måte det som skilte seg fra boka, og alle detaljene i bakgrunnen. Mistanken min om at historien var litt tynn til en spillefilm ble bekreftet, men de hadde flettet inn litt Kurt Quo Vadis? for å spe på. Men Bruse-Kurt var plutselig Sosse-Kurt i stedet!

Det var gøy på Steinergjenforening. Det er rart å møte noen man ikke har sett på flere år, egentlig. Noen forandrer seg mer enn man skulle tro;)

Beklager at jeg overøser innlegget med emoticons i dag. Jeg vet ikke hva som går av meg. Har forresten lagt ut Plym-Plym på Youtube, så nå er det bare å søke det opp hvis det fristet å høre på det.

Snart må det planlegges for Prosjektuka på park også. Jeg tror vi tenker oss en tidslinje fra <0 til 1900 i den klassiske delen og fra 1900 til nå i "rockedelen" eller vha man nå skal kalle den. Jeg prøver å få til My strange uncles from abroad av Gogol Bordello, men vi får se hva det blir til.

Ingen kommentarer: