onsdag 12. mars 2008

Messias, ny musikk og sånn

Yo. Fikk kredittkort i dag! Selvom jeg prøver å spare penger om dagen måtte jeg teste det ut med litt platekjøp. Kjøpte Delgados - Hate og Ska Cubano - Ay Caramba fra HMV. Jeg håper de ruler begge to. Delgados var vel mest på grunn av introen til Gunsligner Girl. Den er så sykt fin! Lasta ned en versjon, men den hadde veldig dårlig lyd i trommer og bass. Blir digg å høre den ordentlig, jeg håper bare at de andre sangene holder mål. Har en skive av dem, og den er sånn passe. Leste dog en anmeldelse av den hvor anmelderen sa at den var bra, men ikke like bra som hate fordi den mangla stryk.

Nå er det bare en konsert igjen av Messias. Og jeg som begynner å få dreisen. Tror ikke Eirin og jeg skal være med på neste prosjekt, og det er litt synd, for ejg emrker at jeg spiller mye bedre nå enn jeg gjorde før, bare ved å være med i orkesteret. Men jeg har ikke lyst til å sitte der aleine, og jeg merker at det er litt slitsomt å være de eneste som ikke kan det vi skal spille. Men jeg ser ikke bort fra at jeg blir med igjen dersom de skal ha et kult prosjekt ved en seinere anledning.

Var i Oslo i går, og kjøpte the kooks, the wombats og turboneger-skiver. Turboneger mest på grunn av at de skal spille på øya, og fordi Apocalypse dudes regnes som episk. Fikk kjøpt to volum av Hot Gimmick også. Fy søren, det er en teit serie :P

Ingen kommentarer: