onsdag 7. januar 2009

Litt musikalsk oppdatering

Har fått veldig dilla på Deerhunter med låta Nothing ever happened. Det er noe litt Lukestar over den, men i så fall det beste av Lukestar, type White Shade og House of Orion.

Var på biblioteket idag og lånte monologer som jeg kan bruke på opptaksprøve til Teaterhøgskolen. Ikke at jeg tror jeg kommer inn, men det er bedre å prøve enn å bare gi opp, ikke sant? Alle tenker på framtidsplanene sine om dagen. I går var jeg hos Eirin, og vi så på leiligheter på www.tinde.no. Vi fant en sinnsykt fin en, som jeg med glede hadde takka ja til selv. Jeg vil helst bo i en gammel bygård, for de er så fine :)

Dette er litt gamle nyheter, men Arctic Monkeys kommer til Øya! Selv om jeg ikke er verdens største fan av bandet gledet det meg å lese det. Jeg tror jeg skal anskaffe Favourite Worst Nightmare før den tid kommer. Andre cd-er som står høyt på ønskelista er:

Burningpilot - Cold Caller
The Duke Spirit - Neptune
Little Joy - Little Joy
Franz Ferdinand - Tonight: Franz Ferdinand

Rett etter fødselsdagen min skal også Nickel Eye gi ut plate, så det blir bra.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jeg vil på øya i år! :D